Zaproszenie do składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego o wartości, bez podatku od towarów i usług, mniejszej niż kwota 130 000 złotych
-
Zamawiający
Miasto Ruda Śląska siedzibą organu wykonawczego przy Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, NIP 641-10-05-769 - Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej, ul. Hallera 6, 41-709 Ruda Śląska, Tel. 32-248-73-80, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Podstawa prawna
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
-
Przedmiot zamówienia
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub na dwie części:
Część I: „Remont i wymiana podłóg wraz z malowaniem pokoi w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Hallera 6.”
Część II: „Wykonanie lamperii w korytarzu w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Planty Kowalskiego 3.”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar robót – Załącznik Nr 2.
-
Termin i miejsce realizacji zamówienia
Od dnia 24.06.2024 r. do 19.07.2024 r.
-
Sposób i termin składania ofert
Ofertę na formularzu oferty należy złożyć, w terminie do dnia 14.06.2024 r., do godz. 10:00, w formie:
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej ul. Hallera 6, 41–709 Ruda Śląska.
Oferta musi być podpisana przzez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
-
Kryteria wyboru oferty
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena ofertowa - 100%
Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
- Informacje dotyczące umowy
Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejszą), zostanie zawarta umowa. Termin zawarcia umowy zostanie ustalony po zawiadomieniu o wyborze oferty. Istotne postanowienia umowy zawiera załączony wzór umowy (Załącznik Nr 4).
- Warunki płatności
Płatność za wykonanie przedmiotu umowy uregulowana zostanie jednorazowo po wykonaniu przedmiotu umowy i jego odbiorze, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT przelewem z konta bankowego Zamawiającego na konto bankowe Wykonawcy w terminie 21 dni od daty doręczenia faktury.
- Okres gwarancji
Wymagana gwarancja 5 lat.
- Pozostałe informacje
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia postępowania dotyczącego wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.