Zaproszenie do składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego o wartości, bez podatku od towarów i usług, mniejszej niż kwota 130 000 złotych

  1. Zamawiający

    Miasto Ruda Śląska siedzibą organu wykonawczego przy Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, NIP 641-10-05-769 - Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej, ul. Hallera 6, 41-709 Ruda Śląska, Tel. 32-248-73-80, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  2. Podstawa prawna

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

  3. Przedmiot zamówienia

    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub na dwie części:

    Część I: „Remont i wymiana podłóg wraz z malowaniem pokoi w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Hallera 6.”

    Część II: „Wykonanie lamperii w korytarzu w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Planty Kowalskiego 3.”

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar robót – Załącznik Nr 2.

  4. Termin i miejsce realizacji zamówienia

    Od dnia 24.06.2024 r. do 19.07.2024 r.

  5. Sposób i termin składania ofert

    Ofertę na formularzu oferty należy złożyć, w terminie do dnia 14.06.2024 r., do godz. 10:00, w formie:

    1. w wersji elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    2. pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej ul. Hallera 6, 41–709 Ruda Śląska.

    Oferta musi być podpisana przzez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

  6. Kryteria wyboru oferty

    Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

    1. Cena ofertowa - 100%

    Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

  7. Informacje dotyczące umowy

    Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejszą), zostanie zawarta umowa. Termin zawarcia umowy zostanie ustalony po zawiadomieniu o wyborze oferty. Istotne postanowienia umowy zawiera załączony wzór umowy (Załącznik Nr 4).

  8. Warunki płatności

    Płatność za wykonanie przedmiotu umowy uregulowana zostanie jednorazowo po wykonaniu przedmiotu umowy i jego odbiorze, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT przelewem z konta bankowego Zamawiającego na konto bankowe Wykonawcy w terminie 21 dni od daty doręczenia faktury.

  9. Okres gwarancji

    Wymagana gwarancja 5 lat.

  10. Pozostałe informacje

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia postępowania dotyczącego wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.

ZAŁĄCZNIKI