Zaproszenie do składania ofert o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż 130 000 złotych (bez podatku od towarów i usług) prowadzone z wyłączeniem stosowania Przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129, z późn.zm.).
Znak sprawy: CKZ.2700.12.2021
-
Zamawiający
Miasto Ruda Śląska siedzibą organu wykonawczego przy Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, NIP 641-10-05-769, Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej, ul. Gen. Hallera 6, 41-709 Ruda Śląska, Tel. 32-248-73-80, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Przedmiot zamówienia
Przegląd urządzeń klimatyzacyjnych, demontaż i montaż w innej lokalizacji dwóch jednostek zewnętrznych wraz z naprawą istniejącej klimatyzacji oraz dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej, ul. Gen. Hallera 6, 41-709 Ruda Śląska
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2
Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny. Oględzin można dokonać do dnia 15.12.2021 r., po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem (32) 340-49-18.
-
Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do dnia 29 grudnia 2021 r. -
Sposób i termin składania ofert
Ofertę na formularzu oferty należy złożyć, w terminie do dnia 16-12-2021 r., do godziny 9:00 w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej ul. Hallera 6, 41 – 709 Ruda Śląska.
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Kryteria wyboru oferty
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena oferowana - 100%
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejszą) zostanie zawarta umowa. Termin zawarcia umowy oraz jej treść zostanie przekazana Wykonawcy po zawiadomieniu o wyborze oferty.
-
Okres gwarancji
Wymagana gwarancja 5 lat pod warunkiem wykonywania przez autoryzowany serwis regularnych kompleksowych przeglądów minimum 2 razy do roku. -
Warunki płatności
Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia uregulowana zastanie po wykonaniu przedmiotu zamówienia na podstawie prawidłowo wystawionej faktur VAT przelewem z konta bankowego Zamawiającego na konto bankowe Wykonawcy w terminie 7 dni od daty dostarczenia faktury. Faktura powinna zostać dostarczona do dnia 30.12.2021 r. do siedziby Zamawiającego. -
Pozostałe informacje
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia postępowania dotyczącego wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.