Lista aktywnych polityk
Nazwa | Typ | Zgoda użytkownika |
---|---|---|
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych | Polityka prywatności | Wszyscy użytkownicy |
Polityka plików cookies | Polityka prywatności | Wszyscy użytkownicy |
Podsumowanie
Zapoznałem/am się z Informacją o przetwarzaniu danych osobowych.Pełna polityka
W związku z realizacją wymogów
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych „RODO”) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1),
informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz
przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
I. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie
Śląskiej z siedzibą przy ulicy Gen. Hallera 6, 41-709 Ruda Śląska,
reprezentowane przez Dyrektora.
II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan
skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w
następujący sposób: telefonicznie pod numerem telefonu 32 340 49 18, pod adresem poczty elektronicznej: inspektor@ckz-ruda.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
III. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się w związku z realizacją zadań własnych bądź zleconych placówce, określonych przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo Oświatowe, w celach niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
- W
pozostałych przypadkach, co do których brak jest obowiązku ich
przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawa, Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w
zakresie i celu określonym w treści zgody;
IV. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych do realizacji celów opisanych w pkt. III dane mogą być przekazywane:
- Podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
- Podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa, między innymi takim jak: policja, sąd, prokuratura;
- Innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej;
V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.
- Po spełnieniu celu,
dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane
jedynie w celach archiwalnych, przez okres, wynikający z ustawy z dnia
14 lipca 1983 r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. DZ. U.
z 2019 r., poz. 553 z póź. zm.) i przepisów wykonawczych do ustawy.
VI. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH
Na zasadach określonych w przepisach RODO, posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:
- Dostępu do treści swoich danych osobowych;
- Sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- Usunięcia swoich danych osobowych na podstawie art. 17 RODO;
- Ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w przypadkach określonych art. 18 RODO;
- Przenoszenia swoich danych osobowych na podstawie art. 20 RODO;
- Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych na podstawie art. 21 RODO;
VII. PRAWO DO COFNIĘCIA ZGODY
- Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyrażenie zgody, zawsze ma Pani/Pan prawo nie wyrazić takiej zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia, do cofnięcia zgody;
- Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania;
VIII. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza
przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi, zgodnie z
art. 77 RODO do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
IX. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest:
- Wymogiem ustawowym, do których podania jest Pani/Pan zobowiązana/y. W przypadku, gdy nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
- Dobrowolne, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody.
X. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE
W
trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do
zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o których mowa w
art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Oznacza to, że decyzje podejmowane przez
placówkę nie zapadają automatycznie oraz, że nie buduje się żadnych
profili.
Podsumowanie
Zapoznałem/am się z Polityką plików cookies
Pełna polityka
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszej platformy bez zmian ustawień przeglądarki, wyrażasz zgodę na zamieszczenie ich w urządzeniu.
Co to jest plik „cookie”?
Pliki cookies (tzw. ciasteczka) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez odwiedzany serwis internetowy do urządzenia internauty (komputer, smartfon itp.). W plikach cookies zawarte są różne informacje, które są często niezbędne, aby strona działała prawidłowo. Cookies są zaszyfrowane w taki sposób, aby osoby nieuprawnione nie miały do nich dostępu.
W jakim celu używamy plików cookies?
Pliki cookies wykorzystujemy w celach funkcjonalnych oraz aby ustanowić, utrzymać oraz zabezpieczyć sesję użytkownika.
Jak długo będziemy korzystać z plików cookies?
Wszystkie pliki cookies dzielimy ze względu na czas na jaki są instalowane w przeglądarce użytkownika na:
Pliki cookies sesyjne – pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Pliki cookies stałe – pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach pliku albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Czy mogę zrezygnować z akceptowania cookies?
Zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki i odrzucać prośby o instalowanie ciasteczek. Zanim jednak zdecydujesz się zmienić ustawienia, zwróć uwagę, że ciasteczka służą Twojej wygodzie korzystania ze strony.
Co się stanie, jeśli nie zgodzisz się na korzystanie z plików cookies?
Powinieneś wiedzieć, że niektóre pliki cookies są niezbędne do korzystania z platformy. Jeśli je całkowicie zablokujesz, nie zalogujesz się do niej.
Jak wyłączyć obsługę ciasteczek?
W każdej chwili możesz usunąć ciasteczka z Twojej przeglądarki oraz zablokować możliwość ich ponownej instalacji.
W zależności od wykorzystywanej przez Ciebie przeglądarki, opcja usunięcia lub cofnięcia zgody na instalacje plików cookies może się różnić. Dokładne instrukcje dotyczące zarządzania plikami cookies w najczęściej używanych przeglądarkach znajdziesz poniżej:
Dla przeglądarki Google Chrome
Dla przeglądarki Microsoft Edge
Pliki cookies wykorzystywane na platformie
W poniższej tabeli wymieniono pliki cookies których używamy.
Nazwa pliku cookies | Cel, powód | Wygaśnięcie | Więcej informacji |
---|---|---|---|
MoodleSession | Musisz zezwolić na ten plik cookies w swojej przeglądarce, aby zapewnić ciągłość i utrzymać logowanie ze strony na stronę. | Kiedy wylogujesz się lub zamkniesz przeglądarkę, ten plik cookies zostanie zniszczony (w Twojej przeglądarce i na serwerze). | |
MOODLEID | Zapamiętuje twoją nazwę użytkownika w przeglądarce. Oznacza to, że po powrocie do tej witryny pole nazwy użytkownika na stronie logowania będzie już wypełnione. | Możesz odrzucić ten plik cookies - wystarczy, że będziesz musiał ponownie wpisać swoją nazwę użytkownika przy każdym logowaniu. |